Zamknij

„Krono-Plast Arena” w Częstochowie – nowa nazwa stadionu Włókniarza

20:57, 15.03.2024 Norbert Giżyński Aktualizacja: 21:03, 15.03.2024
Skomentuj fot. Magazyn Żużel /Arkadiusz Jaubowski fot. Magazyn Żużel /Arkadiusz Jaubowski

7 marca częstochowski stadion żużlowy zmienił nazwę. Wówczas sponsorem tytularnym obiektu została firma Krono-Plast, specjalizująca się w produkcji akcesoriów dachowych. Tym samym zespół Włókniarza swoje mecze domowe w PGE Ekstralidze rozgrywać będzie na „Krono-Plast Arenie” w Częstochowie.

Odnośnie nowego szyldu stadionu przy ul. Olsztyńskiej spekulowano jednak wcześniej. A to wszystko za sprawą faktu, że na kilka dni przed oficjalnym ogłoszeniem owej informacji w internetowych mediach społecznościowych opublikowano krótki filmik z treningu drużyny Włókniarza. Internauci zauważyli na nagraniu inne banery reklamowe, powieszone na wieżyczce sędziowskiej, znajdującej się na terenie częstochowskiej „Areny”. Były to właśnie oznakowania wspomnianego przedsiębiorstwa.

- Myślę, że nie było to zamierzone, aby sponsor tytularny stadionu miał zostać ukazany przed oficjalnym poinformowaniem o tym fakcie. Szyldy firmy trzeba było jednak zamontować. W czasie treningów Włókniarza były one widoczne. Byłem obecny podczas jazd próbnych, przy zmianie tablic reklamowych również. Zdawałem sobie sprawę, że może to być nie do uniknięcia. Wystarczyłoby, że ktoś mógł zrobić zdjęcia lub nagrać film z treningów, by następnie jeszcze ktoś inny zauważył ten jeden mały szczegół. I rzeczywiście tak się stało… – mówił nam po konferencji z 7 marca właściciel Krono-Plastu, Bartłomiej Januszka.

 

Jak się okazało, przedsiębiorstwo nie miało decydującego „głosu” w sprawie przedwczesnej zmiany emblematów w miejscach reklamowych, zarezerwowanych wyłącznie dla tytularnego sponsora obiektu, użytkowanego przez Włókniarza Częstochowa.

– To już nie było zależne ode mnie. Podejrzewam, że prezes klubu (Michał Świącik – przyp. red.) sam zdecydował o tym, kiedy ma zostać to wykonane. Firma nie miała na to żadnego wpływu – skwitował przedsiębiorca.

Podmiot, działający w branży dachowej, zaczął wspierać „Biało-Zielonych” w okresie letnim 2023 r. Januszka w wywiadzie dla „MŻ” nie ukrywał, że zależało mu na jak największym rozszerzeniu współpracy z „Lwami”. W grę wchodziło też objęcie sponsoringu nad stadionem, mieszczącym się w częstochowskiej dzielnicy pn. „Zawodzie”.

[ZT]33333[/ZT]

– Dążyliśmy do tego. Jest to bowiem bardzo prestiżowy obiekt, drużyna jeżdżąca na nim na co dzień również. Włókniarz uczestniczy przecież w najlepszej żużlowej lidze świata. W związku z tym, zależało nam na jak największej współpracy po to, aby wspierać klub, ale także, żeby korzystać na sponsoringu w tzw. „drugą stronę”. Po części było to zamierzone, żeby doprowadzić do takiego efektu, jaki właśnie mamy – stwierdził nasz rozmówca.

 

(Norbert Giżyński)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%