Wyniki plebiscytu "Przeglądu Sportowego" na najlepszego sportowca Polski w 2019 roku wywołały w sieci spór. Sprzeczają się kibice piłki nożnej i żużla. Fani futbolu kwestionują plebiscytowe zwycięstwo Bartosza Zmarzlika, kibice żużla bronią mistrza świata i nie pozostają im dłużni. Bitwa na słowa trwa.
Nam ten spór przypomina dyskusję na temat wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami wielkanocnymi. Wyniki plebiscytu są takie, że wygrał Zmarzlik i kropka. Tak zdecydowali czytelnicy "Przeglądu". My gratulujemy wszystkim laureatom - wszyscy zasłużyli na gratulacje i brawa. Tymczasem, na Twiterze toczy się zażarta walka - gra na słowa, uszczypliwości i często niestety, złośliwości. Jak się okazuje, do dyskusji przyłączyli się znani w światku piłkarskim lub żużlowym. Tylko po co wzajemnie się obrażają? Panowie, więcej klasy!
- Jeżeli ten zmarznięty sportowiec taki dobry,to niech pokaże mi ile ludzi oglądało jego wyczyny, a ilu Lewandowskiego. Kto k... głosuje na żużlowca? - komentuje wyniki plebiscytu na Twitterze Wojciech Kowalczyk, były piłkarz i reprezentant Polski, medalista igrzysk olimpijskich w Barcelonie.
- Smutno czytać taki wpis byłego sportowca - odpowiedział mu Piotr Szymański, przewodniczący Głównej Komisji Sportu Żużlowego.
- Średnia na stadionach żużlowych 10 tys.(A nie są to wielkie miasta) średnia na ESA 8 tys.(większość to duże miasta). Lewandowski kopie w lidze niemieckiej chyba to 3 liga w Europie i w Europie nic nie zdobył, a Zmarzlik został Mistrzem Świata jako trzeci Polak w historii - w ten sposób wyniki plebiscytu komentuje Robert Politanski.
- Wszedłem tu i nie mogę uwierzyć. Na żużlu byłem trzy razy w życiu ale jako miłośnikowi futbolu wstyd mi za zapiekłą zajadłość wydawałoby się poważnych ludzi. Gratulacje dla Bartosza Zmarzlika. Zasłużone zwycięstwo - uważa Paweł Czado.
Z kolei, Jacek Gumowski, były szef marketingu w Stali Gorzów podsunął wskazówkę, by wyniiki plebiscytu i sukces Zmarzlika wykorzystać pod kątem rozwoju sportu żużlowego.
- Wygrana naszego Bartka Zmarzlika pokazuje jedno - zaangażowanie Kibiców dyscypliny żużla. A który klient jest najbardziej cenny dla marek? Ten zaangażowany. Do dzieła żużlu - zróbmy to teraz - zaapelował Gumowski na Twitterze.
fot.Paula Duda/Łączy Nas Piłka
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz