Strona główna Ekstraliga "Bez niepotrzebnych napięć"

“Bez niepotrzebnych napięć”

-

Motor Lublin jest liderem tabeli i jednym z najpoważniejszych kandydatów do awansu do play off. Lublinianie ostatnio wygrali z mistrzem Polski Fogo Unia Leszno co pokazuje, że “Koziołki” nie tylko posiadają potencjał, ale również dużą siłę w walce o wyznaczone cele.

Reklama

– Byłoby pięknie powiesić blachę na koniec sezonu – uśmiecha się menadżer lubelskiej drużyny Jacek Ziółkowski pytany przez nas o cele i marzenia w tym sezonie. W podobnym tonie wypowiadają się również zawodnicy, którzy po kilku dobrych meczach uwierzyli, że wygrać można z każdym. Przekonali się o tym nie tylko żużlowcy z Leszna, ale wcześniej również częstochowianie czy wrocławianie.

Czytaj więcej  Piotr Baron spokojny: "Pawlicki wróci na właściwe obroty"

– Naszą siłą jest drużyna – tłumaczy tajemnicę sukcesów Grigorij Łaguta. – Mamy wyrównany, mocny zespół. Nawet jeśli jednemu nie pójdzie, inni biorą ciężar na siebie, cenne punkty dokładają juniorzy. Nie ma między nami napięć i to jest najważniejsze.

Kapitan Motoru zwraca uwagę, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole. Mówi, że “bez niepotrzebnych napięć” łatwiej o punkty, o zwycięstwa, o wszystko.

Czytaj więcej  Czy to nie za wysokie progi dla Wilków?

– Wygraliśmy z Lesznem, czyli obrońcą mistrzowskiego tytułu. To już coś pokazuje, ale przed nami jeszcze długa droga. Co prawda, wcześniej Leszno przegrało z Wrocławiem i u siebie z Gorzowem, więc pomyślałem: są do pokonania. Cieszy wygrana z Unią. Jedziemy dalej – zapowiada kapitan Łaguta.

“Grisza” jeszcze niedawno miał kilka szwów na ręce. Pojawiły się po meczu w Grudziądzu, doznając urazu ręki w konfrontacji z GKM. Łaguta zapewnia, że ból mu nie dokucza, co było widać w meczach z Apatorem i Unią, gdzie punktował na miarę swoich możliwości.

Przed lubelakami wyjazdowy mecz w Częstochowie.

Reklama


Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.

Must Read

Chris Holder. Żużlowe życie dzielone kontuzją

Jego żużlowe życie dzieli się na dwie części. Przed wypadkiem na angielskim torze, który miał miejsce w 2013 roku, został mistrzem świata. Po koszmarnej...